Results and Certificates

Tots els candidats reben un informe de qualificacions (Statement of Results) i un certificat (Certificate).

Explaining exam results

Explaining results for Pre A1 Starters to A2 Flyers

Explaining results for A2 Key to C2 Proficiency

Els informes de qualificacions (Statement of Results) es publiquen en línia, aproximadament de quatre a sis setmanes després de l'examen per als exàmens en paper, i de dos a tres setmanes després de l'examen per als exàmens per ordinador. La majoria dels resultats dels candidats del vostre centre estaran disponibles a l'inici de la finestra de les dates de publicació, i qualsevol resultat pendent es publicarà en els dies següents.

La manera més ràpida d'obtenir els resultats és inscrivint-se en el Servei Online de Qualificacions de Cambridge English (Results Online Service for Candidates), utilitzant el Número d'Identificació del Candidat (ID Number) i el Número Secret (Secret Number) que trobareu en el Confirmation of Entry (COE). Tan aviat com el seu resultat estigui disponible, rebran una notificació per correu electrònic i tots els candidats rebran una Declaració de Resultats, i si tenen èxit en l'examen, també rebran un certificat.

Registra't aquí al Servei Online de Qualificacions de Cambridge English (Results Online Service for Candidates)

Verify my Results

Pots permetre que empreses, universitats i altres organitzacions verifiquin les teves qualificacions en línia (verify my results). Simplement envia'ls el teu número d'identificació d'Candidat (ID number) i el Número Secret de Candidat (Secret number) imprès en el teu Justificant d'inscripció (Confirmation of Entry), i podran verificar online les teves qualificacions de manera ràpida, fàcil i segura a www. cambridgeenglish.org/verifiers

Certificates

Els exàmens de Cambridge English són reconeguts a tot el món per la seva reputació de qualitat i prestigi, tant per institucions educatives com dins el món empresarial, com una garantia en l’avaluació i valoració de les competències lingüístiques en la llengua anglesa. consulteu la Base de Dades de Reconeixement a tot el món aquí

Lliurament de certificats. Cambridge English envia tots els certificats al nostre centre i la Fundació UdG és l’encarregada d’informar a cada candidat que ja disposa del certificat mitjançant un correu electrònic:

a) Candidats particulars: El candidat  haurà de recollir el seu certificat per la Secretaria Acadèmica de la Fundació UdG (consultar horaris). Haurà de mostrar el DNI i signar un full de recollida. Si el candidat no pot venir a recollir el certificat, pot autoritzar una altra persona a fer-ho, que haurà de portar una fotocòpia del DNI o el DNI original del candidat en qüestió.

IMPORTANT: Els certificats no recollits seran destruits al cap d'un any segons normativa de Cambridge Assessment English (Summary Regulations Notices for Candidates pdf).

b) Candidats inscrits a través d'una acadèmia o escola: El candidat haurà de recollir el seu certificat directament al seu centre o escola.

Si heu aprovat l'examen de Cambridge English i necessiteu un certificat que ho acrediti i no us podeu esperar a que ens arribi el certificat de Cambridge, us podem fer un certificat provisional. Per demanar-nos que us fem el certificat provisional heu d’escriure'ns un correu a cambridge@udg.edu.

ATENCIÓ: aquest certificat provisional no us servirà per acreditar la 3a llengua en els estudis de grau a la UdG. Per poder-ho acreditar necessiteu el certificat original.

Per quant de temps és vàlid el meu títol? El teu certificat de Cambridge English no té data de caducitat. Les organitzacions que reconeixen els títols, com universitats, col·legis i empreses, poden decidir durant quin termini accepten les qualificacions un cop obtingudes; per tant, assegura't sempre de comprovar els seus requisits.Els certificats no caduquen i són vàlids tota la vida, no obstant això, és decisió de cada entitat, institució o organisme interessat acceptar o no els certificats, depenent de quants anys faci que s’hagin obtingut.

Certificats extraviats. Cambridge English disposa d'un servei per sol·licitar un duplicat de certificats en cas de pèrdua o deteriorament. Consulteu tota la informació i les instruccions per fer-ho fent clic aquí

Enquiries and appeals

Si no esteu satisfets amb el resultat obtingut en l'examen podeu consultar l'apartat Enquiries and appeals (Revisions i Reclamacions) de Cambridge English.

Revisió de Qualificacions (Results Enquiries). En cas que desitgeu sol·licitar una revisió del vostre examen, el procediment que segueix Cambridge English és el següent:

• Cambridge English no revisa la part oral del vostre examen (Speaking)
  • Cambridge English no facilita accés a la documentació de l'examen

IMPORTANT: totes les sol·licituds de Revisió de Qualificacions s'han de trametre en el termini dels 14 dies naturals següents a la data d'emissió dels resultats Si esteu interessats en la revisió del resultat del vostre examen podeu fer la vostra sol·licitud a cambridge@udg.edu i us tramitarem la vostra petició de revisió.

Per més informació podeu consultar l'apartat de Enquiries and appeals de Cambridge English.

Informació adicional sobre resultats i certificats:

Consulta i reclamació dels resultats (en anglès)
Negligència (en anglès)
Pèrdua o duplicats de certificats (en anglès)

ACCEPTAR