COMUNICAT COVID-19: Continuem operatius

16/03/2020

El Govern de l'Estat ha aprovat un Reial Decret en què es declara l'estat d'alarma i el Govern de la Generalitat va instar la població de Catalunya a reduir la mobilitat per tal de controlar l'epidèmia de coronavirus. En conseqüència la Universitat de Girona (UdG) ha activat un pla que, en essència, implica el tancament d’edificis i el treball no presencial de la UdG. La Fundació UdG: Innovació i Formació, com a entitat del grup UdG seguirà les mateixes mesures.

En aplicació d’aquestes mesures, us informem, que les instal·lacions de la Fundació, mentre duri l’estat d’alarma, estaran tancades i totes les persones de l’equip estructural de serveis de la Fundació estarà realitzant teletreball i continuarà disponible de forma remota. Per a qualsevol consulta o tràmit podeu contactar amb nosaltres a  través del correu electrònic personal de la Fundació que habitualment utilitzeu, o bé a través dels següents correus electrònics de departaments:

Secretaria acadèmica:  info.fundacioif@udg.edu
Coordinació d’activitats: coord.fundacioif@udg.edu
Economia: economia.fundacioif@udg.edu
Cambridge: cambridge@udg.edu

Si ho preferiu, també podeu contactar-nos via telefònica, de 9:30 a 13:30h al telèfon 628268799, tot i que recomanem el correu electrònic si sabeu el departament que us interessa.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i esperem que aquesta situació us afecti el menys possible.

Altres notícies