Exàmens

Titulacions i proves adaptades a cada necessitat

De tots els exàmens que prepara el Local Examinations Syndicate de la Universitat de Cambridge, la Fundació UdG: Innovació i Formació com a centre autoritzat Cambridge English Exam Centre ES448  administra els següents:

Per què Cambridge English?

Més de 100 anys d'experiència.

Cambridge English constitueix una forma única d'enfocar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de l'anglès. Combina l'experiència i els coneixements de Cambridge English Language Assessment i Cambridge University Press. Cambridge English és una organització que està impulsada per una investigació exhaustiva i un profund compromís per: oferir excel·lència educativa brindar les millors oportunitats a estudiants i professors oferir un valor afegit a professors, institucions educatives i empreses promoure l'aprenentatge d'idiomes per a beneficiar la societat en el seu conjunt. Més informació

Consulta aquí les preguntes més freqüents (FAQ'S) sobre les Titulacions de Cambridge.

Reconeixement Mundial (Cambridge English Global Recognition)

Qui accepta els exàmens de Cambridge English? Els certificats de Cambridge English són acceptats per més de 20.000 universitats i nombroses organitzacions líders com Telefónica, Banco Santander, Banc d'Espanya, MAFRE. Els nostres exàmens poden ajudar a accedir a l'educació superior, millorar la seva oportunitats laborals i, gràcies al seu reconeixement internacional, augmentar les opcions al seu abast tant d'estudi com de treball.

Com utilitzar els exàmens de Cambridge English en processos de sol·licitud d'ocupació i d'admissió en centres d'estudis superiors. En reconèixer els nostres exàmens, vostè no només facilita la descripció de les destreses lingüístiques que la seva institució o organització necessita, sinó que també pot millorar el seu perfil enfront de centenars de milers de candidats que també posseeixen aquestes destreses.

Les organitzacions que reconeixen els nostres exàmens s'incorporen a la nostra base de dades internacional en línia, que està a disposició dels quatre milions de persones que visiten la nostra web cada any.

Els certificats Cambridge English NO CADUQUEN. No obstant això és possible que determinades institucions (universitats, empreses, organitzacions professionals i organismes públics) decideixin acceptar únicament certificats amb una antiguitat determinada. En cas de dubte, poseu-vos en contacte amb la institució en la qual desitja sol·licitar l'admissió.

More videos

Where will a Cambridge English exam take you?

Introduction to the Cambridge English Scale

ACCEPTAR