Cambridge English Exam Preparation Centre

Un Preparation Centre és un centre educatiu, escola o acadèmia d'idiomes que prepara i matricula als seus candidats per als exàmens de Cambridge amb la Fundació UdG (Cambridge English Exam Centre ES448) com a centre examinador autoritzat.

És una manera fàcil de formar part de la comunitat educativa de Cambridge English i es pot accedir a un nombre considerable d'avantatges.

La Fundació UdG (Centre ES448), com a centre examinador autoritzat, proporciona als seus Preparation Centres avantatges, descomptes, formació, seminaris, xerrades formatives, etc. També dóna accés al portal de Cambridge English, a on podeu trobar materials per ajudar a formar als/les professors/es del vostre centre, informació per explicar els exàmens a alumnes i familiars, materials i recursos per ajudar-vos a explicar després els resultats, i us ajuda també a celebrar l'èxit dels vostres alumnes amb una cerimònia d'entrega de certificats.

Cambridge English Exam Preparation Centre welcome message:

Com puc convertir-me en un centre preparador de Cambridge English?

Si voleu registrar-vos com a Preparation centre i oferir les titulacions de Cambridge English en el vostre centre, escola o acadèmia d'idiomes, contacteu amb nosaltres o feu-nos arribar el següent formulari (formulari de dades de centres preparadors) per correu electrònic.

Si teniu algun dubte o voleu rebre més informació contacteu amb nosaltres a cambridge@udg.edu o per telèfon 972.210.299

Cambridge English websites:

ACCEPTAR