Cambridge English Exam Preparation Centre

Un Preparation Centre és un centre, escola o acadèmia... que prepara i matricula als seus candidats per als exàmens de Cambridge amb la Fundació UdG (Cambridge English Exam Centre ES448) com a centre examinador autoritzat.

És una manera fàcil de formar part de la comunitat educativa de Cambridge English i es pot accedir a un nombre considerable d'avantatges.

La Fundació UdG (Centre ES448), com a centre examinador autoritzat, proporciona als seus centres avantatges, descomptes, formació, seminaris, xerrades formatives, etc... També teniu opció al portal de Cambridge English (Preparation Centre Website), a on podeu trobar informació rellevant, consultar els resultats dels vostres candidats, etc...

Per més informació contacteu amb nosaltres a cambridge@udg.edu

- Cambridge English Preparation Centrehttp://www.cambridgeenglish.org/information-for-schools/preparation-centres/

- Information and news (preparation centre newsletter): http://www.cambridgeenglish.org/information-for-schools/preparation-centres/news/